ANCOfleksibilitet

Dette servicemål er nok det der kan få sindene mest i kog både internt hos ANCO men i særdeleshed hos vores kunder. For uanset hvor meget vi planlægger, er der typisk i de måneder med mange helligdage så store kapacitetsudfordringer, at vi må sige nej og anvise et andet leveringstidspunkt.

En anden problemstilling er det faktum at 85% af de 1.000 kørsler vi håndterer om dagen bliver booket til levering inden kl. 12:00. Det skaber store flaskehalse og igen måske en oplevelse af, at vi tit siger nej.

Vores opfordring er derfor altid til vores kunder: Book i så god tid som muligt, og min. 24 timer inden levering ved lokalkørsler, 48 timer ved grænseoverskridende kørsler, og husk endelig, at leveringer efter 12:00 er guld værd for os og vores underleverandører, da vi ofte står med tomme chassiser om eftermiddagen. Derudover har vi i 2017 indarbejdet en interval-booking funktion på vores webbooking, som gør det muligt at booke i intervaller, eksempelvis fra kl. 13:00 til 16:00 om eftermiddagen.